RUILEN & RETOURNEREN
Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren binnen 14 dagen. De retourkosten zijn voor de klant.
Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden.
Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.
De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere tekst. Mocht er sprake zijn van een drukfout of productiefout, dan dient er binnen 30 dagen na ontvangst hier contact over opgenomen te worden. Binnen de 30 dagen zullen we het product opnieuw produceren. Na 30 dagen kunnen we helaas niks meer voor je betekenen. Hiernaast geven wij 2 maanden garantie op de kwaliteit van het product. Check dus altijd je bestelling bij ontvangst!
Stappenplan retourneren:
1.Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
– Het artikel dient onbeschadigd te zijn
– Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden
2. Stuur een mail naar info@bij-jolanda.nl en geef aan welk product en waarom je wilt retourneren.
3.Verpak de artikelen en zorg dat de factuur erbij zit.
4.Schrijf het retouradres op de verpakking:
Bij Jolanda
Flakkee 21
8245 GC Lelystad
5. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of het PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
6. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.
Bij het terugsturen van de volledige bestelling krijgt u het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten en exclusief retourkosten.